مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 09:412019-05-26سياسي

چرا بازیگران سینما مجری تلویزیون می شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، این روز ها رسانه ‎ملی با مشکلات زیادی از حیث ناکارآمدی برخی مدیران، عدم پویایی لازم عوامل و مجریان، - مجری قدیمی صداوسیما اعتقاد دارد که تلویزیون باید تکلیف خودش را با داشته هایش روشن کند که به دنبال تغییر است یا تحول! تجربه نشان داده با نگاه سلیقه ای در برنامه سازی و اصرار بر استفاده از بازیگران برای اجرا، نمی تواند مفهومی را به جامعه القاء کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، این روز ها رسانه ‎ملی با مشکلات زیادی از حیث ناکارآمدی برخی مدیران، عدم پویایی لازم عوامل و مجریان، نگاه تجاری به کار فرهنگی، فاصله گرفتن حرفه ای ها و کاربلد های برنامه سازی و سریال سازی از تلویزیون و حضور اسپانسر های تبلیغاتی غیرمدیریت شده، روبروست.

البته که عمده برنامه سازان و سریال سازان قدیمی به این موضوع بغرنج سلطه مداری اسپانسر ها اشاره می کنند و حتی برخی از مجریان پیشکسوت و کاربلد هم به عدم مدیریت صداوسیما در قبال انتظارات و توقعات اسپانسر ها تأکید دارند.

جایی که هر نوع تبلیغ، برنامه و سریال ضعیفی به آنتن می رسد و نشان می دهد جای پویایی، کارآمدی، حرفه ای گری و تخصص مداری را ستاره مربع ها و سلطه اسپانسر ها گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بازیگران سینما مجری تلویزیون می شوند؟

چرا بازیگران سینما مجری تلویزیون می شوند؟