مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 09:052019-05-26بين الملل

دعوت «روحانی» از رییس جمهور عراق برای سفر به تهران


برهم صالح رییس جمهور عراق در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تقویت مناسبات با ایران و کشورهای اسلامی را عاملی برای افزایش ثبات در منطقه و برقراری روابط متوازن در چارچوب منافع مشترک با همه کشورها به ویژه همسایگان دانست.

- "برهم صالح" رییس جمهور عراق در دیدار با "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تقویت مناسبات با ایران و کشورهای اسلامی را عاملی برای افزایش ثبات در منطقه و برقراری روابط متوازن در چارچوب منافع مشترک با همه کشورها به ویژه همسایگان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که با حضور ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و هیأت همراه وزیر امور خارجه شنبه شب در محل اقامت رییس جمهوری عراق انجام شد، دو طرف در خصوص آخرین تحولات منطقه و نیز روابط دو جانبه رایزنی و بر حل مسالمت آمیز مسائل منطقه تاکید کردند.

بیانیه دفتر ریاست جمهوری عراق حاکی از آن است که ضرورت تلاش برای جلوگیری از بروز درگیری یا افزایش تنش در منطقه، تکیه بر گفت و گوی سازنده با هدف تقویت پایه های صلح در منطقه و اهمیت تلاش مشترک برای حفظ منطقه از زیان های ناشی از تحریم ها از جمله محورهای مطرح شده در این دیدار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت «روحانی» از رییس جمهور عراق برای سفر به تهران

دعوت «روحانی» از رییس جمهور عراق برای سفر به تهران