مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 08:412019-05-26بين الملل

ترامپ: مطمئنم رهبر کره شمالی به وعده های خود پایبند است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا امروز (یکشنبه)، ضمن رد نگرانی ها درباره آزمایش اخیر موشکی کره شمالی گفت که اطمینان دارم، - برخلاف ابراز نگرانی مشاور امنیت ملی کاخ سفید از آزمایشات موشکی کره شمالی، رییس جمهور آمریکا ضمن تأکید بر اینکه به هیچ عنوان از آزمایش اخیر موشکی کره شمالی برآشفته نشد، گفت که اطمینان دارد کیم به وعده های خود پایبند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا امروز (یکشنبه)، ضمن رد نگرانی ها درباره آزمایش اخیر موشکی کره شمالی گفت که اطمینان دارم، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به وعده های خود پایبند است.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، ترامپ در یک پیام توییتری در واکنش به ابراز نگرانی جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید از آزمایش موشکی پیونگ یانگ نوشت: کره شمالی چند سلاح کوچک پرتاب کرد که برخی از مردم من و دیگران را پریشان کرد، اما من را نه، من اطمینان دارم که رییس کیم به وعده های خودش به من پایبند است .

رییس جمهور آمریکا در حال حاضر برای یک دیدار رسمی در ژاپن به سر می برد و قرار است با مقامات این در خصوص طیف گسترده ای از موضوعات از جمله کره شمالی گفتگو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: مطمئنم رهبر کره شمالی به وعده های خود پایبند است

ترامپ: مطمئنم رهبر کره شمالی به وعده های خود پایبند است