مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 08:402019-05-26اقتصادي

کرمان، دومین استان پرمصرف آب در کشور


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: مسئله آب با وجود محدودیت زا بودن آن بسیار اهمیت دارد و باید به این نکته توجه داشت که کرمان با سرانه 2 هزار و 100 مترمکعب پس از خوزستان دومین استان پرمصرف آب است اما گردش مالی فعلی از مصرف آب در استان .

- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: مسئله آب با وجود محدودیت زا بودن آن بسیار اهمیت دارد و باید به این نکته توجه داشت که کرمان با سرانه 2 هزار و 100 مترمکعب پس از خوزستان دومین استان پرمصرف آب است اما گردش مالی فعلی از مصرف آب در استان حدود 5 میلیارد دلار است در حالی که می تواند به 20 میلیارد دلار برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمهدی طبیب زاده در نشست با رؤسا و دبیران کمیسیون های اتاق کرمان افزود: در این راستا معاونت کسب و کار یا مرکز کسب و کار را در اتاق کرمان ایجاد می کنیم به طوری که تمامی مشکلات فعالان اقتصادی به این مرکز ارسال و سپس به تناسب موضوع به کمیسیون های مختلف ارجاع داده می شود.

وی تصریح کرد: در ادامه برای پیگیری مسائل مربوط به کمیسیون ها، در هیأت رییسه فردی تعیین، موضوعات مطرح و پیگیری می شوند و سپس توسط اتاق اجرا خواهد شد.

طبیب زاده، با اشاره به اجرایی شدن کمتر از 20 درصد قانون بهبود فضای کسب و کار در شش سال گذشته، اظهار کرد: به نظر می آید اکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان، دومین استان پرمصرف آب در کشور

کرمان، دومین استان پرمصرف آب در کشور