مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 00:312019-05-25بين الملل

«حمیدتی» بعد از دیدار «بن سلمان»: از عربستان در برابر حملات حمایت خواهیم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ارتشبد محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی و معاون رییس شورای نظامی سودان اعلام کرد که خارطوم در برابر هرگونه تهدیدات خارجی، - حمیدتی بعد از دیدار بن سلمان : از عربستان در برابر حملات حمایت خواهیم کرد معاون رییس شورای نظامی سودان که اخیرا به عربستان سعودی سفر کرده، گفت که سودان از ریاض در برابر ایران و انصارالله یمن حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ارتشبد محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی و معاون رییس شورای نظامی سودان اعلام کرد که خارطوم در برابر هرگونه تهدیدات خارجی، در کنار ریاض خواهد بود.

حمیدتی که پنجشنبه گذشته به عربستان سعودی سفر کرده بود، دیروز جمعه با محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی در جده، دیدار و گفت وگو کرد.

او بعد از این دیدار و پس از ترک عربستان سعودی بیانیه ای صادر کرد و در آن گفت: سودان در کنار عربستان سعودی علیه هرگونه تهدیدات و حملات ایرانی و شبه نظامیان [انصارالله] حوثی می ایستد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالنشره، حمیدتی با بیان اینکه سودان کاملا آماده دفاع از عربستان سعودی است، تأکید کرد که نیروهای سودان همچنان در عربستان و یمن باقی خواهند ماند.

معاون رییس شورای نظامی سودان همچنین از کمک های نظامی سران عربستان سعودی به سودان تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حمیدتی» بعد از دیدار «بن سلمان»: از عربستان در برابر حملات حمایت خواهیم کرد

«حمیدتی» بعد از دیدار «بن سلمان»: از عربستان در برابر حملات حمایت خواهیم کرد