مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 00:252019-05-25پزشكي

اعلام جدیدترین آمار ایدز در کشور / نیمی از مبتلایان در گروه سنی 20 تا 35 سال


رییس اداره پیشگیری از ایدز و کنترل بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت آخرین وضعیت ابتلا به HIV/AIDS در کشور را اعلام کرد و گفت: همچنان در موارد جدید، - اعلام جدیدترین آمار "ایدز" در کشور / نیمی از مبتلایان در گروه سنی 20 تا 35 سال رییس اداره پیشگیری از ایدز و کنترل بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت آخرین وضعیت ابتلا به HIV/AIDS در کشور را اعلام کرد و گفت: همچنان در موارد جدید، ابتلا به این بیماری از طریق انتقال جنسی رو به افزایش است.

دکتر پروین افسر کازرونی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت اجرای چهارمین برنامه استراتژیک ملی ایدز (94 تا 98)، گفت: در راستای سیاست های کلی سلامت با هدف کاهش موارد جدید ابتلا به ایدز و کاهش 20 درصدی مرگ منتسب به این بیماری در سال 94 در شورای عالی سلامت تصویب شد.

نیاز است وزارتخانه ها و سازمان های شرکای برنامه تا پایان خرداد 98 اطلاعات و گزارش عملکرد هر سازمان بر اساس وظایف و تعهدات تعیین شده مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفته، چالش ها مشخص شده و بر اساس اولویت بندی، راهکارها تعیین و زمینه ساز تدوین برنامه استراتژیک پنجم قرار گیرد.

شناسایی 39هزار و 549 مبتلا به ایدز کازرونی در ادامه صحبت هایش به آخرین وضعیت آماری ابتلاء و درمان این بیماری در کشور اشاره کرد و افزود: کل موارد ثبت شده این بیماری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جدیدترین آمار ایدز در کشور / نیمی از مبتلایان در گروه سنی 20 تا 35 سال

اعلام جدیدترین آمار ایدز در کشور / نیمی از مبتلایان در گروه سنی 20 تا 35 سال