مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 00:202019-05-25ورزشي

سومی کشتی آزاد ایران در جام ساساری با 3 طلا، یک نقره و 3 برنز


نمایندگان ایران به 3 مدال طلای بذری، کریمی و زرین کمر، یک مدال نقره و 3 مدال برنز در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ماتئو پلیکونه شهر ساساری ایتالیا رسیدند و مدال طلای یخکشی نیز به دلیل این که وی با گرمکن ورزشی بر روی سکوی قهرمانی آمد، - پس گرفته شد تا او هیچ امتیازی در این رویداد مهم و اثرگذار در رنکینگ کسب نکند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های کشتی آزاد جام ساساری ایتالیا که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود، برگزار شد که در پایان، احمد بذری در وزن 86 کیلوگرم، علیرضا کریمی در وزن 92 کیلوگرم و حامد طالبی زرین کمر در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا، عباس فروتن در وزن 97 کیلوگرم به مدال نقره و نادر حاج آقانیا در وزن 57 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 70 کیلوگرم و ارشک محبی در وزن 92 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

در رده بندی تیمی نیز تیم قزاقستان با 162 امتیاز اول شد، روسیه با 147 امتیاز عنوان دوم را از آن خود کرد و تیم ایران نیز با 111 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

در صورتی که مدال طلای یخکشی از وی گرفته نمی شد، ایران 25 امتیاز دیگر می گرفت اما باز هم در همین جایگاه سومی می ایستاد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک و نادر حاج آقانیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف هم رفتند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومی کشتی آزاد ایران در جام ساساری با 3 طلا، یک نقره و 3 برنز

سومی کشتی آزاد ایران در جام ساساری با 3 طلا، یک نقره و 3 برنز