مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 14:562019-05-25حوادث

سرقت 500 میلیونی طلا توسط خدمتکار با بیهوش کردن صاحبخانه


رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت خانم خدمتکاری خبر داد که با بیهوش کردن صاحبخانه اقدام به سرقت طلاجات به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در مورخ 12 اردیبهشت 98 پرونده ای با موضوع سرقت منزل به شیوه بیهوشی از کلانتری 102 پاسداران در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که صاحبخانه (خانم 60 ساله) در حال حاضر به علت مسمومیت شدید بیهوش شده و در بیمارستان تحت اقدامات درمانی است.

فرزندان این خانم پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشتند: چندین نوبت با تلفن منزل و تلفن همراه مادرمان تماس گرفتیم، اما کسی پاسخگوی تماس های ما نبود، این در حالی بود که برای انجام تمامی امورات منزل، یک نیروی خدماتی به نام مریم (43 ساله) استخدام کردیم و در طول چند سال گذشته نیز این خانم در منزل مادرمان حضور داشت و ما طی این چند سال به او اعتماد کامل پیدا کرده بودیم.

کارآگاهان در ادامه برابر اظهارات فرزندان مالباخته اطلاع پیدا کردند که طلاجات مادرشان به ارزش 500 میلیون تومان (تمام طلاجات قدیمی و آنتیک) سرقت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 500 میلیونی طلا توسط خدمتکار با بیهوش کردن صاحبخانه

سرقت 500 میلیونی طلا توسط خدمتکار با بیهوش کردن صاحبخانه