مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 12:052019-05-25پزشكي

برگزاری دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده برای پزشکان عمومی


معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده برای پزشکان عمومی با همکاری معاونت های آموزشی و بهداشت وزارت بهداشت، - درمان و آموزش پزشکی اجرا خواهد شد، گفت: اولین فراخوان این دوره به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده و افراد واجد شرایط با هماهنگی دانشگاه محل خدمت خود می توانند در این دوره شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به اهمیت نقش پزشکان خانواده به عنوان ارائه کنندگان خدمت در سطح اول ارائه خدمات سلامت گفت: این گروه از همکاران، مراقبت های سلامت را به صورت جامع و ممتد به افراد، خانواده و جامعه تحت پوشش ارائه می کنند و تأثیر زیادی در ارتقای سلامت جامعه محور دارند.

دکتر لاریجانی به برنامه وزارت بهداشت برای اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع اشاره کرد و افزود: پیاده سازی نظام پزشکی خانواده از جمله تکالیف قانونی در اسناد بالادستی از جمله برنامه ششم توسعه است.

وی با بیان اینکه لازم است از ظرفیت پزشکان عمومی در توسعه برنامه پزشکی خانواده استفاده شود گفت: بر این اساس، دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده با همکاری و اقدام مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران و دفتر منطقه ای کشورهای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده برای پزشکان عمومی

برگزاری دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده برای پزشکان عمومی