مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 11:412019-05-25بين الملل

فروش 8 میلیارد دلاری سلاح آمریکا به عربستان و امارات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با اعلام وضعیت فوق العاده ملی به خاطر تنش ها با ایران و رد مخالفت های کنگره، - رییس جمهور آمریکا با رد مخالفت های کنگره قصد دارد فروش هشت میلیارد دلار تسلیحات نظامی به عربستان سعودی و امارات متحده عربی را نهایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با اعلام وضعیت فوق العاده ملی به خاطر تنش ها با ایران و رد مخالفت های کنگره، قصد دارد فروش هشت میلیارد دلار تسلیحات نظامی به عربستان و امارات را نهایی کند.

دولت ترامپ به کمیته های کنگره اطلاع داده است که 22 قرارداد نظامی با عربستان سعودی، اردن و امارات متحده عربی را اجرا خواهد کرد.

این اقدام ترامپ موجب خشم و ناراحتی نمایندگان کنگره آمریکا شده است.

نمایندگان کنگره پیش از این فروش تجهیزات نظامی به عربستان سعودی و امارات را به خاطر کشتار غیرنظامیان بیگناه یمنی مسدود کرده بودند.

قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در شهر استانبول نیز دلیل دیگر مخالفت نمایندگان با فروش تجهیزات نظامی به رژیم آل سعود بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 8 میلیارد دلاری سلاح آمریکا به عربستان و امارات

فروش 8 میلیارد دلاری سلاح آمریکا به عربستان و امارات