مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 11:352019-05-25اقتصادي

گرانفروشی هست، برخورد کنید / مردم کالای گران نخرند


مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که گران فروشی محصولات و کالاهای مختلف در بازار وجود دارد و دستگاه های نظارتی باید با آن برخورد لازم را انجام دهند و مردم هم نباید محصول گران را از گرانفروشان خریداری کنند تا آن ها به ادامه دادن تخلفشان تشویق نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یزدان سیف در نشست خبری امروز و در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که هم اکنون گران فروشی محدود به یک یا چند کالا و یک یا چند نقطه از شهر نیست؛ به نظر شما مشکل این بازار در کجاست؟ گفت: هم اکنون هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی مانند شکر، برنج، گندم و… نداریم و اگر تخلفی در نقطه ای از شهر و برای کالای خاصی می شود مسئولان دستگاه های نظارتی و مردم باید رفتارشان را نسبت به این مسئله تغییر دهند.

وی افزود: از یک سو انتظار می رود که دستگاه های متولی امر نظارت مانند سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی با گران فروشی و گران فروشان با دقت و حساسیت بیش تری برخورد کنند که البته این دستگاه ها امروز ساعات کاری بسیار شلوغی دارند و روزانه و هفتگی صدها پرونده در این زمینه تشکیل می دهند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: مردم هم باید این فرهنگ را در خود نهادینه کنند که سزای گران فروشی نخریدن است و اگر کالای گران را از فروشنده نخرند، او تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی هست، برخورد کنید / مردم کالای گران نخرند

گرانفروشی هست، برخورد کنید / مردم کالای گران نخرند