مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 11:052019-05-25سياسي

دور دوم پروژه تئاتری «امکان» برگزار می شود


مدیر کانون تئاتر دانشگاهی از برگزاری دومین دوره پروژه تئاتری «امکان» (هفته ارائه تئاترهای دانشگاهی) در ابتدای تابستان امسال خبر داد.

- مدیر کانون تئاتر دانشگاهی از برگزاری دومین دوره پروژه تئاتری امکان (هفته ارائه تئاترهای دانشگاهی) در ابتدای تابستان امسال خبر داد.

میلاد نیک آبادی در گفت وگویی با ایسنا با اشاره به تجربه دور اول این پروژه بیان کرد: سال گذشته وقتی کانون تئاتر دانشگاهی شکل گرفت تقاضاهای زیادی از طرف دانشجویان داشتیم که برای نمایش های خود به دنبال سالن اجرا بودند.

در ابتدا رایزنی ها و بررسی هایی انجام دادیم و برای نمونه طرح جامعی به آقای سعید اسدی پس از انتصاب به عنوان مدیر تئاتر شهر دادیم تا پلاتو اجرا را سه ماه به مدت آزمایشی در اختیار ما قرار دهند تا یک طرح آموزش محور و اجرا برای دانشجویان تدارک دیده شود، اما ایشان این طرح را قبول نکردند و ما ماندیم با یکسری تقاضا از طرف دانشگاه و دانشجویان.

او افزود: از آنجا که ما خودمان سالن دار نبودیم از ارتباطات خودمان برای پیگیری این تقاضاها استفاده می کردیم اما با این حال این معضل در جلسات مختلف ما مطرح می شد و به دنبال راهکار بودیم تا اینکه برای اولین بار ایده پروژه امکان (showcase) مطرح شد و ما به سمتی رفتیم تا برای دانشجویانی که آثارشان در حیطه دانشگاه یعنی در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور دوم پروژه تئاتری «امکان» برگزار می شود

دور دوم پروژه تئاتری «امکان» برگزار می شود