مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:502019-05-25بين الملل

همکاری مخالفان سوریه با رژیم صهیونیستی در ترور القنطار اوج خیانت است


اذعان رژیم صهیونیستی به ترور سمیر القنطار با کمک ائتلاف مخالفان سوریه بار دیگر نشان داد که این رژیم با برخی گروه های این ائتلاف ارتباط داشته و از آن ها برای اقدامات شنیع خود علیه ملت سوریه استفاده می کند.

- همکاری مخالفان سوریه با رژیم صهیونیستی در ترور القنطار "اوج خیانت" است اذعان رژیم صهیونیستی به ترور سمیر القنطار با کمک ائتلاف مخالفان سوریه بار دیگر نشان داد که این رژیم با برخی گروه های این ائتلاف ارتباط داشته و از آن ها برای اقدامات شنیع خود علیه ملت سوریه استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رأی الیوم در سرمقاله خود آورده است: برای ما و شاید میلیون ها تن در سرتاسر جهان عرب و اسلام گزارش شبکه دو تلویزیون اسراییل مبنی بر کمک یکی از فرماندهان ائتلاف مخالفان سوریه به دستگاه اطلاعات اسراییل در ترور سمیر القنطار شوکه کننده بود.

به این دلیل که شهید القنطار مامور گشودن جبهه جولان سوریه در راستای طرح حزب الله و با دستور شخص سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شده بود.

از جمله مهم ترین معاونانش شهید جهاد مغنیه، پسر عماد مغنیه، فرمانده شاخه نظامی این حزب بود.

القنطار که حدود 30 سال در زندان های رژیم صهیونیستی بود کوچکترین سربازی (17 ساله) بوده که در جریان عملیات شهادت طلبانه با یکی از گروه های فلسطینی در یک مأمور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مخالفان سوریه با رژیم صهیونیستی در ترور القنطار اوج خیانت است

همکاری مخالفان سوریه با رژیم صهیونیستی در ترور القنطار اوج خیانت است