مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:352019-05-25بين الملل

فروش مخفی نفت


کارشناسان از توضیح روش های فروش نفت ایران به خریداران ثابتش خودداری می کنند و معتقدند با توجه به شرایط فعلی و فشارها و تهدیدهای غیر قانونی و غیر معمول آمریکا علیه خریداران نفت ایران، - بهتر است درباره این روش ها سخنی گفته نشود و نحوه فروش نفت ایران و مشخصات خریداران آن همچون راز باقی بماند.

رازی که البته یک حقیقت آشکار هم در دل خود دارد و آن حقیقت این است که صادرات نفت ایران هرگز صفر نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: یک روز پس از آن که رسانه ها از توقف واردات نفت ایران از سوی ترکیه خبر دادند، سفیر هند در ایالات متحده نیز گفت: هند خرید نفت از ایران را از ماه آوریل متوقف کرده است.

خبرهایی که اگر چه در نگاه اول به معنای موفقیت دولت ترامپ در اعمال فشارها بر ایران است، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حوزه انرژی تنها اظهار نظرهایی رسانه ای برای کاهش فشار آمریکا بر خریداران نفت ایران است.

هارش واردان شرینگلا، سفیر هند در ایالات متحده که از توقف واردات نفت ایران از سوی هند خبر داده، اذعان کرده است که ایران نزدیک به 10 درصد از نیاز نفتی هند را تأمین می کرد و این همان نکته ای است که کارشناسان حوزه انرژی نیز به آن اشاره می کنند و معتقدند شرایط ویژه نفت ایران و طراحی خاص سیستم های پالایشی خریداران نفت ایران، به این مصرف کنندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش مخفی نفت

فروش مخفی نفت