مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:352019-05-25ورزشي

توضیح طباطبایی درباره هدف حضورش در جلسه غرب آسیا


پس از صحبت هایی که با خاجیریان داشتم، قصد دارم در انتخابات فیبا آسیا کاندیدا شوم تا کرسی هیات رییسه فیبا آسیا برای ایران کسب کنم.

- رییس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: پس از صحبت هایی که با خاجیریان داشتم، قصد دارم در انتخابات فیبا آسیا کاندیدا شوم تا کرسی هیات رییسه فیبا آسیا برای ایران کسب کنم.

رامین طباطبایی در گفت و گو با ایسنا، درباره سفرش به اردن جهت حضور در جلسه کنفدراسیون غرب آسیا، گفت: فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) مناطق تحت نظارت خود را به چهار منطقه مختلف تقسیم کرده است.

خود این مناطق هم به زیر مجموعه هایی تقسیم می شوند که فدراسیون غرب آسیا یکی از این زیر مجموعه ها محسوب می شود و اگر به نحوه عملکرد آن ها که به گونه ای شورای هماهنگی هستند دقت کنیم، می بینید که توسط دبیرکل اداره می شوند.

او افزود: بدون تعارف باید قبول کنیم که نظرات این زیر مجموعه ها در مجموعه (منطقه) اصلی آسیا تأثیرات چندانی ندارند و به همین دلیل بنده با سفر به این جلسه تصمیم داشتم به دلیل شرایط بسکتبال ایران در آسیا مقدماتی را فراهم کنم تا بتوانیم پستی را در فیبا آسیا کسب کنیم.

مشورت هایی را با آقای هاکوپ خاجیریان انجام دادیم که امیدوارم با وجود شرایط خاص بسکتبال ایران در آسیا، در هیأت رییسه فیبا آسیا پستی را برای ایران کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح طباطبایی درباره هدف حضورش در جلسه غرب آسیا

توضیح طباطبایی درباره هدف حضورش در جلسه غرب آسیا