مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:112019-05-25سياسي

تبریک لاریجانی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: - رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و همچنین چهارم خرداد سالروز مقاومت مردم دزفول از برادر عزیزمان سردار سرلشکر رشید دعوت کردیم به این مناسبت در مجلس سخنرانی کند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سر لشگر رسید یکی از زبده ترین و برجسته ترین فرماندهان جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بود، متذکر شد: وی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هم در مقابله با رژیم سفاک پهلوی یکی از مبارزین بود و پس از انقلاب و در طول 8 سال دفاع مقدس هم در تمامی صحنه ها و عملیات های مختلف حضوری فعال داشته است و به عنوان فرمانده عملیات در کنار فرمانده کل سپاه، طراح تمامی عملیات های سپاه بوده است.

لاریجانی افزود: سرلشگر رشید در نبرد بیت المقدس نقش طرح ریزی فرماندهی قرارگاه فتح را برعهده داشت و با همتای ارتشی خود شهید تیمسار نیاکی، عملیات بیت المقدس را هدایت کردند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک لاریجانی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

تبریک لاریجانی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر