مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 09:452019-05-25سياسي

معترضان سودانی به اعتصاب سراسری متوسل می شوند


گروه های آزادی و تغییر در سودان از آغاز اعتصاب سراسری نهادها و شرکت های خصوصی و دولتی و بخش های فنی از روز سه شنبه در اقصی نقاط این کشور خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، گروه های آزادی و تغییر در سودان در بیانیه ای اعلام کردند که اعتصاب و نافرمانی مدنی یک اقدام مقاومتی مسالمت آمیز است و چاره ای جز برگزاری اعتصاب برای اصلاح مسیر انقلاب و تکمیل آن وجود ندارد.

در این بیانیه با اعلام برگزاری راهپیمایی های نظام مدنی به سمت میدان های محل اعتصاب در روز پنجشنبه، آمده است: اعتصاب روز سه شنبه در داخل نهادها و شرکت های خصوصی و دولتی و بخش های فنی و حرفه ای آغاز خواهد شد و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

گروه های آزادی و تغییر سودان اعلام کردند: چهارشنبه شاهد تشکیل کمیته های نافرمانی مدنی در شهرها و محله های مختلف خواهیم بود.

در همین راستا، سران معترضان سودانی از مردم این کشور خواستند برای تحقق درخواست انتقال قدرت از شورای انتقالی نظامی به غیرنظامیان روزهای سه شنبه و چهارشنبه اعتصاب سراسری کنند.

در این بیانیه آمده است: آماده شدن برای یک اعتصاب سیاسی و نافرمانی مدنی، یک اقدام مسالمت آمیز مقاومتی است و ما ناگزیر هستیم که در آن قدم بگذاریم و مصمم باشیم که آن را با قدرت مردم و وجدان شهروندان هوشیار انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان سودانی به اعتصاب سراسری متوسل می شوند

معترضان سودانی به اعتصاب سراسری متوسل می شوند