مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 22:312019-05-24سياسي

چرا تاکید رهبری مبنی بر انجام اقدام متناظر در برجام انجام نشد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدحسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم درباره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان درباره برجام و اقدام برخی در نسبت دادن تصویب برجام به رهبری اظهار داشت: - عضو سابق کمیسیون امنیت ملی گفت: دولت در زمان مذاکرات هسته ای تاکید رهبری درباره اقدام متناظر را انجام نداد و دیدیم که طرف مقابل زیر میز برجام زد و به تعهدات خود عمل نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدحسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم درباره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان درباره برجام و اقدام برخی در نسبت دادن تصویب برجام به رهبری اظهار داشت: دولت در آن زمان فشار زیادی آورده بود که ما نمی توانیم مشکلات را حل کنیم و لازمه پیشرفت کشور مذاکره و رسیدن به یک توافق است.

به جهت اینکه مقام معظم رهبری به دولت اجاز دهد که مذاکره کند و مذاکره ای باشد که در جهت مصلحت و منافع نظام باشد، دستور نرمش قهرمانانه را صادر کردند که اگر مذاکره ای صورت می گیرد به دنیا بفهماند ما به دنیال سلاح هسته ای نیستیم و خواسته های جمهوری اسلامی نیز محقق شود.

وی افزود: دولت در بحث مذاکرات نسبت به غربی ها خیلی خوش بین شد و آن نرمش قهرمانانه ای را که رهبری دستور داده بود، کنار گذاشت و سعی کرد یک نرمش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تاکید رهبری مبنی بر انجام اقدام متناظر در برجام انجام نشد؟

چرا تاکید رهبری مبنی بر انجام اقدام متناظر در برجام انجام نشد؟