مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 14:252019-05-24حوادث

تشریح آخرین وضعیت سیل در خراسان جنوبی توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان + فیلم


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امدادرسانی ها در برخی از مناطق استان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته به بیش 550 نفر آسیب دیده از سیل در پنج شهرستان خراسان جنوبی امدادرسانی شده و در این مدت 11 نفر از مرگ نجات پیدا کردند.

- تشریح آخرین وضعیت سیل در خراسان جنوبی توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان + فیلم مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امدادرسانی ها در برخی از مناطق استان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته به بیش 550 نفر آسیب دیده از سیل در پنج شهرستان خراسان جنوبی امدادرسانی شده و در این مدت 11 نفر از مرگ نجات پیدا کردند.

محمد رحیم شهریاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: طی 24 ساعت گذشته در پی بارندگی های اخیربه بیش از 60 مورد حادثه در شهرستان های سربیشه، درمیان، فردوس، نهبندان، طبس و بیرجند امداد رسانی شده که بیشتر این موارد مربوط به سربیشه و درمیان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون بیش از 550 نفر از خدمات امدادی بهره مند شده اند، اظهار کرد: در روستای شیرگ سربیشه 350 نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در روستاهای خراسان جنوبی طی 24 ساعت گذشته 11 نفر نجات پیدا کردند، ادامه داد: از این 11 نفر 6 نفر در درمیان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت سیل در خراسان جنوبی توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان + فیلم

تشریح آخرین وضعیت سیل در خراسان جنوبی توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان + فیلم