مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 13:052019-05-24سياسي

برای اولین بار یک استاد ارتباطات سخنگوی دولت شد


دولت دوازدهم سخنگوی خود را بعد از حدود یک سال خالی بودن این تریبون با اهمیت شناخت و علی ربیعی بعد از محمد باقر نوبخت، دومین سخنگوی دولت تدبیر و امید شد و باید در روزهای آتی، - منتظر اولین نشست سخنگو بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ربیعی که 4 بار در 5 سال دولت تدبیر و امید به مجالس نهم و دهم رفت (دو بار برای رای اعتماد و دو بار برای جلسه استیضاح) بار چهارم در 17 مرداد سال گذشته در جلسه جنجالی مجلس، از وزارت رفاه کنار رفت.

از آن روز چند بار خبر سخنگویی این فعال سیاسی- اجتماعی و استاد ارتباطات اعلام شده اما به هر حال این ماجرا تا امروز به طول انجامید اما گویا در جلسه اواخر هفته با رییس جمهور، حسن روحانی و ربیعی به توافق در این باره دست یافتند.

اما ربیعی که برای اهالی رسانه چهره ای کاملا شناخته شده بوده و روابط گسترده ای با خبرنگاران و روزنامه نگاران نسل های مختلف دارد، از سال 1368 تا 1373 ریاست موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی را برعهده داشته است.

نزدیکی به سید محمد خاتمی باعث می شود او حکم مشاور اجتماعی رییس جمهور دوران اصلاحات را نیز دریافت کند.

عضو شورای سیاستگذاری مرکز بررسی های راهبردی ریاست جمهوری با حکم رییس جمهور تا مرداد 1384 نیز از دیگر فعالیت های وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوران اصلاحات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اولین بار یک استاد ارتباطات سخنگوی دولت شد

برای اولین بار یک استاد ارتباطات سخنگوی دولت شد