مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 10:002019-05-24اجتماعي

بی توجهی زوجین به یکدیگر؛ مهمترین دلیل طلاق در اصفهان


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: با بررسی های انجام شده در 2 ماه ابتدای سال جاری مشخص شد مهمترین دلیل نارضایتی زناشویی که منجر به دادخواست طلاق شده بی توجهی زوجین به یکدیگر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی ناجی شامگاه پنجشنبه در مراسم ضیافت افطاری مرکز کودک و نوجوان شقایق زواره اظهار کرد: قرار است به زودی سامانه فرزندپروری که در سال های قبل فقط در استان تهران راه اندازی شده بود، در استان اصفهان نیز راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه این سامانه ویژه متقاضیانی است که قصد فرزندخواندگی دارند و یا دارای فرزند نمی شوند و قصد دارند به طور داوطلبانه ثبت نام کنند، افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سازمان بهزیستی کودکانی که حضانت مؤثری را ندارند، به عنوان فرزند خوانده مورد پذیرش قرار دهند.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه اکثر متقاضیان خواستار نوزادان و شیرخواران هستند، گفت: کودکانی که در سنین بالای 5 سال هستند، کمتر متقاضی دارند.

ناجی با بیان اینکه در حال حاضر 431 کودک در 39 مرکز شبانه روزی بهزیستی سراسر استان اصفهان حضور دارند، گفت: تعداد 3 مرکز نگهداری در شهرستان اردستان فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی زوجین به یکدیگر؛ مهمترین دلیل طلاق در اصفهان

بی توجهی زوجین به یکدیگر؛ مهمترین دلیل طلاق در اصفهان