مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 09:502019-05-24فرهنگي

ساناز بیان: برای کار تازه باید معجزه شود


ساناز بیان که قصد دارد نمایش «آبی مایل به صورتی» را دوباره روی صحنه ببرد، با توضیح درباره جابه جایی دو بازیگرش تاکید کرد: این روزها شرایط تولید تئاتر بسیار وحشتناک است و اگر کسی بخواهد از ایده آل هایش کوتاه نیاید سختی های زیادی را متحمل می شود.

- ساناز بیان که قصد دارد نمایش آبی مایل به صورتی را دوباره روی صحنه ببرد، با توضیح درباره جابه جایی دو بازیگرش تاکید کرد: این روزها شرایط تولید تئاتر بسیار وحشتناک است و اگر کسی بخواهد از ایده آل هایش کوتاه نیاید سختی های زیادی را متحمل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش آبی مایل به صورتی که به بخشی از مسائل تطبیق جنسیت، نارضایتی جنسیتی و ترنسکشوال ها می پردازد سال 96 حدود چهار ماه روی صحنه بود و با استقبال مخاطبان هم روبه رو شد، اما این بار با تغییر دو بازیگر قرار است روی صحنه برود؛ یکی نسیم ادبی و دیگری گیتی قاسمی که مرضیه بدرقه و آیه کیانپور جایگزین آن ها شده اند.

در این باره ساناز بیان _ کارگردان نمایش _ توضیح داد: معمولاً بازیگر در کارهای این چنینی که به لحاظ عاطفی درگیر می شود و نیز به دلیل سختی ها و رنج ها و زخم هایی که در نقش وجود دارد، باید آمادگی خاصی داشته باشد تا بتواند دست کم یک ماه هر شب روی صحنه برود؛ در صورتی که شاید حتی یک شب تماشای نمایش برای تماشاگر سخت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساناز بیان: برای کار تازه باید معجزه شود

ساناز بیان: برای کار تازه باید معجزه شود