مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 09:152019-05-24ورزشي

داستان «سرمایه»؛ یک پرونده ابرفساد مالی


«پرونده ی فساد گسترده بانک سرمایه بزرگ ترین پرونده فساد مالی این سال هاست که به جرات می توان از آن به عنوان ابرفساد مالی یاد کرد! پرونده ای به میزان 14 هزار میلیارد تومان که در نوع خود عجیب است.

- پرونده ی فساد گسترده بانک سرمایه بزرگ ترین پرونده فساد مالی این سال هاست که به جرات می توان از آن به عنوان ابرفساد مالی یاد کرد! پرونده ای به میزان 14 هزار میلیارد تومان که در نوع خود عجیب است.

پرونده ای که متهمان دانه درشت آن همه سرشناس اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه سازندگی در ادامه نوشت: از وزیر سابق دولت محمود احمدی نژاد گرفته تا داماد وزیر فعلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرمایه گذار سریال پرآوازه شهرزاد و حتی عابربانک فوتبالی ها! پرونده ای که ماجراهایی عجیب و هزارتو دارد و رد هر آدم را که بگیری از هزار روزنه چرخ می خورد و از هزار ماجرا رد می شود و به ماجرای متهم های دیگر پرونده گره می خورد و قصه اش یا تمام می شود، یا تمام نشده و هنوز در جایی ناتمام مانده است.

مانند حسین هدایتی و چند نفر دیگری که حکم شان صادر شده اما رضوی و چند نفر دیگر هنوز در انتظار ادامه دادگاه شان به سر می برند.

حکایت قدیم ترها ماجرا به سال 74 برمی گردد که صندوق ذخیره فرهنگیان تشکیل شد؛ آن هم با هدف حمایت و کمک به تأمین مالی فرهنگیان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان «سرمایه»؛ یک پرونده ابرفساد مالی

داستان «سرمایه»؛ یک پرونده ابرفساد مالی