مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 08:402019-05-24اقتصادي

راه اندازی پایگاه جامع داده های محیطی دریایی در معاونت علمی


از سوی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پایگاه جامع اطلاعات محیط دریایی با هدف نمایش تمامی ظرفیت های دریایی کشور راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران با داشتن تقریباً 5 هزار و 800 کیلومتر مرز آبی در شمال و جنوب کشور دارای ظرفیت های عظیمی در توسعه صنایع دریایی است؛ از این رو نیاز به وجود یک بانک اطلاعاتی دقیق از شرایط محیطی دریاهای کشور دارد.

در این راستا، گروه دریایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف به عینیت رساندن تمامی ظرفیت های دریایی ایران، اقدام به راه اندازی پایگاه جامع اطلاعات محیط دریایی برای استفاده عموم کرده است.

کاربران و متخصصان کشور می توانند داده های مربوط به تحقیقات خود را در این پایگاه به اشتراک بگذارند، سایت های جهانی را با ارائه لینک های مربوط معرفی کنند و یا نظر خود درباره داده های موجود را از طریق گذاشتن کامنت در پایگاه اعلام کنند.

این پایگاه به همت گروه دریایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت سازمان های عضو شبکه ملی ناوگان تحقیقات دریایی شامل پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، سازمان نقشه برداری کشور، سازمان جغرافیایی نیروهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه جامع داده های محیطی دریایی در معاونت علمی

راه اندازی پایگاه جامع داده های محیطی دریایی در معاونت علمی