مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 07:352019-05-24سياسي

پیمانکاران انگیزه ای برای کارهای عمرانی شهری را ندارند


با توجه به عدم پرداخت بخش عظیمی از مطالبات پیمانکاران آنها انگیزه شروع کار جدید عمرانی را در شهر اردبیل ندارند.

- عضو شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به عدم پرداخت بخش عظیمی از مطالبات پیمانکاران آنها انگیزه شروع کار جدید عمرانی را در شهر اردبیل ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: به رغم ادعای شهردار اردبیل در پرداخت بدهی پیمانکاران هنوز بخش عمده ای از این بدهی ها پرداخت نشده به طوری که با گذشت دو ماه از سال 98 هیچ پروژه عمرانی در شهر اردبیل به رغم مساعد بودن شرایط جوی شروع نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است از محل فروش اموال غیرمنقول شهرداری در کنار پرداخت دیون بانکی مطالبات پیمانکاران نیز پرداخت شود تا آنها با انگیزه بیشتر کار عمرانی را شروع کنند.

رییس شورای اسلامی استان اردبیل به تعطیلی بسیاری از پروژه ها نظیر پل قدس اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم نظارت و کنترل دقیق شهرداری اردبیل بخش عمده ای از پروژه های عمرانی شهر راکد بوده و یا به تعطیلی کشیده شده است.

هاشمی با یادآوری عدم مشخص بودن هزینه 200 میلیارد تومانی شهرداری در بودجه 96 تصریح کرد: در تفریغ بودجه 96 ما عدم تطبیق حساب های شهرداری را با کارهای انجام شده شاهد هستیم و مشخص نیست 200 میلیارد تومان کسری تفریغ بودجه مربوط به کدام حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکاران انگیزه ای برای کارهای عمرانی شهری را ندارند

پیمانکاران انگیزه ای برای کارهای عمرانی شهری را ندارند