مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 16:352019-05-23سياسي

احمدی نژادی ها برای آمریکایی ها ارزش سرمایه گذاری ندارند


نوعی درماندگی سیاسی موجب شده تا اطرافیان احمدی نژاد تلاش کنند از هر امکانی برای خروج از این وضعیت استفاده کند و اقدامات اخیرشان هم در همین راستاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: عبدالرضا داوری، از چهره های نزدیک به محمود احمدی نژاد در دو مصاحبه جداگانه با محمد سرافراز رییس پیشین صداوسیما و هوشنگ امیراحمدی ایرانی مقیم آمریکا، ادعاها و اتهاماتی را متوجه برخی نهادهای نظام و جریان های سیاسی کرده است.

از اصلاح طلبان تا محمدجواد ظریف و رییس دولت اصلاحات و اطلاعات سپاه و صداوسیما در اتاق شیشه ای جریان موسوم به بهاری ها مورد انتقاد و اتهام قرار گرفته اند.

با عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات تاریخ معاصر و از تحلیلگران سیاسی اصولگرا درباره اهداف این جریان گفت وگو کرده ایم که در زیر می آید: اطرافیان احمدی نژاد یا به اصطلاح خودشان بهاری ها، رویکرد رسانه ای و سیاسی تازه ای را در پیش گرفته اند، ابتدا با محمد سرافراز رییس سابق صداوسیما آغاز کردند که در آن اتهاماتی متوجه اطلاعات سپاه و صداوسیما شد، حالا هم با آقای هوشنگ امیراحمدی، سیاست خارجی چند دولت جمهوری اسلامی را زیر سوال بردند.

دلیل اتخاذ این رویکرد را آن هم در این شرایط سیاسی، چه می دانید؟ کاملاً روشن است که نوعی درماندگی سیاسی موجب شده تا این جریان تلاش کند از هر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژادی ها برای آمریکایی ها ارزش سرمایه گذاری ندارند

احمدی نژادی ها برای آمریکایی ها ارزش سرمایه گذاری ندارند