مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 14:302019-05-23سياسي

از نیما یوشیج تا نیما فالوئر


سطحی زدگی در کشور ما موضوع تازه ای نیست و از سال ها قبل این مشکل را داشته ایم.

ما سر قرار دیر رسیدیم.

جهان از یک جایی قرار گذاشت توسعه پیدا کند، - "سطحی زدگی در کشور ما موضوع تازه ای نیست و از سال ها قبل این مشکل را داشته ایم.

ما سر قرار دیر رسیدیم.

جهان از یک جایی قرار گذاشت توسعه پیدا کند، اما جامعه ما دیر سر قرار رسید و شاهد تبعات آن در دوره های مختلف و پیش و پس از انقلاب بودیم".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: آنقدر عجله دارد که گمان می کنی اگر از سر راهش کنار نروی از پرواز جا می ماند، اما وقتی برای چنین عجله ای تعجب می کنی که بفهمی این همه دستپاچگی برای آن است که اگر دیرتر به پاساژ برسد، ممکن است آخر صف هم جا پیدا نکند و از امضای خواننده محبوبش محروم بماند.

لابد شما هم کم ندیده اید کسانی را که برای ترانه ای دم دستی و یا گاه مبتذل سر و دست می شکنند، برای نویسنده کتابی فاقد محتوا جشن رونمایی و جشن امضای آنچنانی می گیرند و… شما جزو کدام دسته اید؛ اینکه چنین واکنش هایی را ناشی از سطحی زدگی می دانید یا شکلی طبیعی در برخورد با هنر نازل که در همه جای دنیا خریدارانی دارد؟ عبدالجبار کاکایی شاعر، ترانه سرا و کارشناس مسائل فرهنگی دلیل چنین رویکردی را عوض شدن اولویت های جوانان می داند که از سرخوردگی ها و سلب آزادی های اجتماعی نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نیما یوشیج تا نیما فالوئر

از نیما یوشیج تا نیما فالوئر