مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 16:002019-05-22سياسي

لزوم ساماندهی 3000 خانه مسافر غیرمجاز در یزد


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با تاکید بر لزوم استاندارسازی هتل های یزد، این اقدام را در راستای رضایت گردشگران ضروری خواند.

- عکس خبر تزیینی است مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با تاکید بر لزوم استاندارسازی هتل های یزد، این اقدام را در راستای رضایت گردشگران ضروری خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مصطفی فاطمی در جمع هتلداران استان با تقدیر از خدمات آنها در ایام نوروز 98، به ضرورت استانداردسازی هتل های استان اشاره کرد و گفت: این امر در جهت بالا بردن خدمات کیفی به گردشگران و رفاه بیشتر مسافران لازم و ضروری است و باید در راستای ارتقای سطح استاندارسازی باید اقدامات لازم انجام شود.

وی با تاکید بر تعامل دوجانبه جامعه هتل داران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد بیان کرد: ارتباط متقابل این دو دستگاه کلید راهگشای بررسی و رفع نواقص حوزه هتل داری و در نهایت ارتقای سطح خدمات و عملکرد هتل ها در راستای توسعه گردشگری یزد خواهد بود.

فاطمی از ضرورت ساماندهی هر چه زودتر خانه های مسافر غیرمجاز خبر داد و تاکید کرد: بیش از سه هزار خانه مسافر غیرمجاز در استان یزد به ویژه در ایام عید نوروز فعال بودند و تنها بیش از 100 مورد از این مراکز پروانه دار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی 3000 خانه مسافر غیرمجاز در یزد

لزوم ساماندهی 3000 خانه مسافر غیرمجاز در یزد