مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 15:362019-05-22دانش

پاک کننده چند منظوره قوی با حداقل آسیب به محیط زیست در البرز تولید شد


خشایار صفاپور، مسئول تحقیق و توسعه یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز در گفتگو، با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، - مسئول تحقیق و پژوهش یک شرکت دانش بنیان در البرز خبر از تولید پاک کننده چند منظوره با حداقل آسیب به محیط زیست و پاک کنندگی قوی در این شرکت خبر داد.

خشایار صفاپور، مسئول تحقیق و توسعه یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز در گفتگو، با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تولید پاک کننده چند منظوره سطوح مختلف توسط این شرکت، گفت: این شرکت از سال 97 تأسیس شده و در زمینه فرمولاسیون مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنیم.

صفاپور با بیان اینکه این پاک کننده چندمنظوره سطوح با فرمولاسیون کاملا جدیدی ارائه شده، افزود: از ویژگی های این محصول، استفاده کمتر از مواد شیمیایی، حداقل آسیب به محیط زیست و مصرف کننده، پاک کنندگی قوی همراه با براق کنندگی آنتی باکتریالی، استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید داخل برای فرمولاسیون محصول و همینطور قیمت رقابتی محصول تولید است.

این پژوهشگر ادامه داد: همچنین پاک کننده چند منظوره ما تعدادی از کد تست های معتبر سازمان استاندارد را با موفقیت پشت سر گذاشته و موفق به کسب تاییدیه از پژوهشگاه توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک کننده چند منظوره قوی با حداقل آسیب به محیط زیست در البرز تولید شد

پاک کننده چند منظوره قوی با حداقل آسیب به محیط زیست در البرز تولید شد