مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 14:002019-05-22پزشكي

75 درصد فشار خون بالا ناشی از اضافه وزن است


کلینیک تخصصی فشار خون در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز با هدف ارائه خدمات سطح سه به بیماران مبتلا به فشار خون افتتاح شد.

- در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی فشار خون در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز مطرح شد 75 درصد فشار خون بالا ناشی از اضافه وزن است کلینیک تخصصی فشار خون در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز با هدف ارائه خدمات سطح سه به بیماران مبتلا به فشار خون افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درگفت وگو با ایسنا گفت: مقرر بود این کلینیک بعد از اتمام غربالگری مبتلایان به فشار خون و پانزدهم تیر ماه افتتاح شود، اما ما این کار را زودتر شروع کردیم و تلاش ها برای راه اندازی آن طی دو هفته آینده است.

محمد حسین صومی، افزود: فشار خون تعدادی از افراد در مراکز بهداشتی درمانی نزدیک به محل سکونتشان کنترل می شود، اما تعدادی نیاز به دریافت خدمات تخصصی تر دارند که این کار با راه اندازی کلینیک های تخصصی فشار خون در تمامی بیمارستان های جنرال آذربایجان شرقی انجام می شود.

وی اضافه کرد: خدمات ارائه شده در این کلینیک ها سطح سه و مختص کسانی است که فشار خونشان برای چندمین بار، کنترل نشده و پاسخگوی مجموعه نیازهای مبتلایان به فشار خون بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد فشار خون بالا ناشی از اضافه وزن است

75 درصد فشار خون بالا ناشی از اضافه وزن است