مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 13:452019-05-22سياسي

تک صدایی در دانشگاهها موجب از بین رفتن نشاط و پویایی دانشجویان می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: تک صدایی در دانشگاه ها موجب از بین رفتن نشاط و پویایی دانشجویان می شود، صدای دانشگاه صدای جمعی و تبادل نظر میان تمامی اجزاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تکریم و معارفه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با حضور جمعی از مسئولان، اساتید، پزشکان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، 31 اردیبهشت ماه در تالار شهید بهشتی برگزار شد.

دکتر مهدی کدخدازاده در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دوران تصدی خود در معاونت دانشجویی و فرهنگی اظهار امیدواری کرد که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیش از پیش در مسیر تعالی حرکت کند.

وی دکتر خدادوست را فردی توانمند و آراسته به اخلاق حسنه معرفی و برای وی در مسؤولیت پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

دکتر محمود خدادوست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از حسن اعتماد ریاست دانشگاه از تلاش های ارزشمند دکتر کدخدازاده در راستای پیشرفت دانشگاه تشکر و برای وی در تمامی مراحل زندگی آرزوی توفیق کرد.

وی ارائه خدمات باکیفیت در بالاترین سطوح را یکی از مهمترین اهداف ترسیم شده این معاونت معرفی کرد و در این مسیر درک متقابل و دوسویه با دانشجویان را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک صدایی در دانشگاهها موجب از بین رفتن نشاط و پویایی دانشجویان می شود

تک صدایی در دانشگاهها موجب از بین رفتن نشاط و پویایی دانشجویان می شود