مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 13:402019-05-22سياسي

درخواست برای به رسمیت شناختن وضعیت استارتاپ های سازمان میراث


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مرکز نوآوری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، را یک ابتکار در حوزه نوسازی بافت های فرسوده و مدلی جدیدی برای استفاده بهینه از این بخش از شهر دانست و گفت: - در معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری آمادگی کامل را برای تقویت استارتاپ های فعال در حوزه میراث فرهنگی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سورنا ستاری راه اندازی این مرکز را یک ابتکار در حوزه نوسازی بافت های فرسوده و مدلی جدیدی برای استفاده بهینه از این بخش از شهر دانست، به طوری که منطقه ای متروک تبدیل به محیطی برای فعالیت استارتاپ های متعدد شده است.

او با بیان اینکه برنامه های مفصلی در معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در هر سه بخش در این حوزه وجود دارد، ادامه داد: با اقدامات انجام شده فعالیت های با ارزشی مانند تبدیل خانه تاریخی سرهنگ ایرج به مرکز نوآوری و مرمت آن به شیوه سنتی به نحوی که بتواند تعداد زیادی استارتاپ و شتاب دهنده را در حوزه صنایع دستی و گردشگری در خود جای دهد، صورت گیرد.

وی با تاکید بر این که در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمادگی کامل برای تقویت این حوزه دارد، حضور جوانان در حوزه های میراث فرهنگی و بخش های مرتبط با گردشگری را عاملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای به رسمیت شناختن وضعیت استارتاپ های سازمان میراث

درخواست برای به رسمیت شناختن وضعیت استارتاپ های سازمان میراث