مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 12:552019-05-22حوادث

کسف کالای قاچاق از انبار یک تعاونی مسافری در ترمینال غرب


رییس کلانتری 209 پایانه غرب پایتخت از کشف لوازم و تجهیزات خودروهای سنگین و کشاورزی و اقلام دارویی قاچاق از انبار یکی از تعاونی های مسافربری ترمینال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگرد سلیمانی مقدم دراین باره گفت: چندی قبل مأموران از طریق منابع اطلاعاتی از نگهداری اقلام قاچاق در یکی از انبارهای واقع در ترمینال غرب با خبر شده و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که تعدادی کالا و بسته های مشکوک در انبارهای تعاونی های ترمینال سپرده شده است که تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی موضوع اعزام شده و متوجه شدند که این کالاها قاچاق بوده و فاقد مجوزهای گمرکی است.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، اطلاعاتی از مالک یا مالکان این اموال به دست نیامد، گفت: در بازرسی تکمیلی از انباری های پایانه غرب 338 عدد چسب کوچک بزرگ، 29 کارتن پیستون و 333 عدد بلبرینگ خودروهای سنگین خارجی، 300 کیسه پودر سم کشاورزی، 1500 عدد دستگیره در کمد، 11 کیسه هفت کیلویی پودر بدنسازی و … کشف و ضبط شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، رییس کلانتری 209 پایانه غرب افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را دو میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد کرده اند .

اموال مکشوفه تحویل پلیس آگاهی پایتخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسف کالای قاچاق از انبار یک تعاونی مسافری در ترمینال غرب

کسف کالای قاچاق از انبار یک تعاونی مسافری در ترمینال غرب