مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 12:052019-05-22بين الملل

بویینگ باید خسارت دهد


ایرلاین های چینی از شرکت هواپیماسازی بویینگ تحت تاثیر زمین گیر شدن هواپیماهای بویینگ 737 مکس و لغو تعداد زیادی از پروازهای آن، طلب خسارت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجاکه دو فروند هواپیمای مدل بویینگ 737 مکس در چند ماه اخیر بدون هیچ دلیل معلوم و مشخصی سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن نیز کشته شده و از بین رفته اند، بسیاری از کشورها و ایرلاین های جهان پرواز و فعالیت این مدل خاص از هواپیما را ممنوع اعلام کرده و یا به حالت تعلیق در آورده اند.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه هوانوردی پیش تر نیز برآورد و اعلام کرده بودند که بسیاری از ایرلاین هایی که در حال حاضر میزبان این نوع خاص از هواپیما هستند، در صورتی که زمین گیر شدن بویینگ 737 مکس به طول بیانجامد، گرفتار ضرر و زیان های گسترده و خسارات مالی جبران ناپذیری خواهند شد چراکه ایرلاین ها تعداد زیادی از این هواپیماها را در اختیار داشته ولی قادر به حرکت و پرواز آنها نخواهند بود و معلوم نیست که زمین گیر شدن آنها تا چه زمانی به طول بیانجامد.

حالا بر اساس گزارش رویترز، سه شرکت هواپیمایی چینی از بویینگ برای زمین گیر شدن هواپیماهای بویینگ 737 مکس 8 بعد از سقوط دو فروند از آن به صورت پیاپی طلب خسارت کرده اند چراکه این مساله در ماه های اخیر تاکنون موجب شده است که پروازهای زیادی لغو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بویینگ باید خسارت دهد

بویینگ باید خسارت دهد