مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 11:302019-05-22اجتماعي

کلیپ منتشر شده از ابیانه ربطی به تورهای میراث فرهنگی ندارد


مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: آژانس ها و راهنمایان تور ما آموزش دیده اند و به شعائر اسلامی و به قوانین و عرف اسلامی احترام می گذارند و رعایت موازین مذهبی و اعتقادی را در دستور کار دارند.

- فریدون الهیاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص کیلیپ منتشر شده از روستای ابیانه و خوانندگی یک خانم در آن، اظهار کرد: قطعه فیلمی در فضای مجازی از روستای ابیانه منتشر شده است که خوشبختانه به تورهای گردشگری دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی ارتباطی نداشته است.

وی افزود: آژانس ها و راهنمایان تور ما آموزش دیده اند و به شعائر اسلامی و به قوانین و عرف اسلامی احترام می گذارند و رعایت موازین مذهبی و اعتقادی را در دستور کار دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: در مراکز گردشگری سراسر کشور عده ای خانوادگی و یا به صورت گروه دوستی سفر می کنند که زیر نظر ساز مان میراث فرهنگی قرار ندارد، اما این افراد نیز باید موازین شرعی و فرهنگ مذهبی هر منطقه ای را رعایت کنند.

الهیاری خاطرنشان کرد: این گروه نه در مرکز روستای ابیانه بلکه در اطراف روستا اقدام به چنین حرکتی کرده اند که بلافاصله با حضور یگان حفاظت میراث فرهنگی موضوع پایان می یابد ولی متاسفانه همان چند لحظه فیلمبرداری شده و همان فیلم کوتاه عده ای را ناراحت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیپ منتشر شده از ابیانه ربطی به تورهای میراث فرهنگی ندارد

کلیپ منتشر شده از ابیانه ربطی به تورهای میراث فرهنگی ندارد