مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 10:452019-05-22سياسي

مسئولان برای شنیدن حرف های مردم وقت بگذارند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: در ادارات برای شنیدن حرف های مردم وقت بگذارید و اگر هم درخواستشان قانونی نباشد، با زبان نرم راهنمایی کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم ز در جمع مسئولان شرکت کننده در طرح مفتاح الجنه بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) نقش ممتازی در کمک به محرومان و مستضعفان جامعه دارد و یکی از امتیازات ویژه کمیته امداد استان و مدیریت آن، گزارش فعالیت ها و خدمات خود به مسئولان دیگر و آحاد جامعه است.

وی افزود: انعکاس فعالیت ها باعث می شود که مردم در جریان خدمات قرار گیرند و از این جهت از کمیته امداد استان تشکر می کنم، در رأس کمیته امداد کشور آقای فتاح حضور دارند که مدیری پرتلاش بوده که هدف ایشان خدمت به محرومان است.

آل هاشم تاکید کرد: طرح مفتاح الجنه و بازدید مسئولان از منازل مددجویان، کار پسندیده و ارزشمندی است و از همگی بخاطر شرکت در این طرح تشکر و قدردانی می کنم، حتی خدمت زیاد به محرومان هم کم بوده و مسئولان باید تلاش بیشتری در این راه کنند.

شایان ذکر است در طرح مفتاح الجنه، مسئولان دستگاه های مختلف استان بطور جداگانه با حضور در منازل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای شنیدن حرف های مردم وقت بگذارند

مسئولان برای شنیدن حرف های مردم وقت بگذارند