مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 10:402019-05-22اقتصادي

راهکار ویژه ابر آروان، ضامن امنیت بانک ها و سرویس های مالی


روزانه بیش از 3 میلیون حمله متوجه سایت ها و کسب وکارهای اینترنتی می شود که هزینه ی هنگفتی را برای صاحبان آن ها در پی دارد.

بخشی از این حملات، از نوع حملات DDoS هستند که مهاجم تنها با پرداخت 5 دلار می تواند به سایت های اینترنتی و کسب وکارهای آنلاین حمله و آنها را دچار مشکل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام ابرآروان، نتایج یک بررسی نشان می دهد، هر یک ساعت حمله DDoS به طور متوسط ضرری بالغ بر 20 تا 40 هزار دلار را به شرکت ها وارد می کند و این جدای از ضررهای غیرمالی و از دست دادن اعتماد مشتریان است.

در یک سال گذشته بیش از 45 درصد از شرکت ها حداقل یک بار حملات گسترده ی DDoS را تجربه کرده اند که شرکت های تجاری بزرگ در صدر آن ها هستند.

بانک ها، کارگزاری های بورس، شرکت های بیمه و سرویس های مالی بیش ترین قربانیان حملات DDoS هستند که معمولاً بخش های مالی، فروش و زیرساخت آی تی آن ها هدف این حملات قرار می گیرد.

با این که تصور می شود شرکت های تجاری بزرگ، زیرساخت مناسبی برای مقابله با حملات سایبری دارند، آمارها نشان می دهند بیش از 60 درصد از آن ها از راهکار مناسبی برای مقابله با حملات DDoS استفاده نمی کنند.

راهکار ویژه ابر آروان برای بانک ها و سرویس های مالی چیست؟ ابر آروان یک شرکت پیشرو در حوزه ی زیرساخت یکپارچه ابری و امنیت سایبری است که به بانک ها، سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار ویژه ابر آروان، ضامن امنیت بانک ها و سرویس های مالی

راهکار ویژه ابر آروان، ضامن امنیت بانک ها و سرویس های مالی