مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 10:362019-05-22اقتصادي

لینک 1 گوگل؛ سراب یا سرچشمه؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، برای رسیدن به لینک اول نتایج گوگل تنها کافی است تعداد زیادی بک لینک بخرید و محتوای سایت های رقیب را در وب سایت خود کپی کنید! میدانید این حرف از کجا نشأت میگیرد؟ از یک باور اشتباه! این باور به ما میگوید سئو .

- برای رسیدن به لینک اول نتایج گوگل تنها کافی است تعداد زیادی بک لینک بخرید و محتوای سایت های رقیب را در وب سایت خود کپی کنید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، برای رسیدن به لینک اول نتایج گوگل تنها کافی است تعداد زیادی بک لینک بخرید و محتوای سایت های رقیب را در وب سایت خود کپی کنید! میدانید این حرف از کجا نشأت میگیرد؟ از یک باور اشتباه! این باور به ما میگوید سئو همیشه و تحت هر شرایط ثابت و بدون تغییر است.

همین تصور باعث میشود مدیران سایت تصمیم بگیرند تکنیک های اسپمی که بعضاً در گذشته نتیجه بخش بود را در سایت خود اجرا کنند و منتظر ارتقا رتبه سئو باشند.

اما طبق گفته جان مولر - وب مستر گوگل- ربات های گوگل همیشه در حال به روزرسانی هستند.

پس یک تغییر در هسته اصلی این الگوریتم ها میتواند ورق را برگرداند و دودمان سایت شما را به باد دهد! میدانید باعث و بانی تمام این تصورات رایج و اشتباه چیست؟ به روز نبودن دانش سئو و عدم آگاهی از جدیدترین تغییرات موتور جستجوی گوگل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لینک 1 گوگل؛ سراب یا سرچشمه؟

لینک 1 گوگل؛ سراب یا سرچشمه؟