مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 08:462019-05-22حوادث

مرگ 2 کودک میبدی در روان آب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: بامداد چهارشنبه در مسیر روستای درین به شهر میبد در شمال استان، - روابط عمومی مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: بامداد چهارشنبه در مسیر روستای درین به شهر میبد در شمال استان، 2 کودک که به همراه پدرشان از منزل خارج شده بودند بر اثر جاری شدن روان آب ناشی از بارندگی گرفتار و جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: بامداد چهارشنبه در مسیر روستای درین به شهر میبد در شمال استان، 2 کودک که به همراه پدرشان از منزل خارج شده بودند بر اثر جاری شدن روان آب ناشی از بارندگی گرفتار و جان خود را از دست دادند.

این 2 کودک هنگام عبور از روان آب کنترل خود را از دست دادند و غرق شدند.

اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد از مردم خواست هنگام روبرو شدن با سیل و روان آب توصیه های ایمنی را جدی گرفته و از حضور در مجاورت رودخانه ها پرهیز کنند.

بارندگی های 2 روز گذشته در استان یزد موجب جاری روان آب در برخی مناطق شد و بخشی از جاده ده بالای شهرستان تفت عصر روز سه شنبه تخریب شد و پس از 2 ساعت بازگشایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 2 کودک میبدی در روان آب

مرگ 2 کودک میبدی در روان آب