مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 08:452019-05-22اجتماعي

خدمات شبانه روزی متروی تهران در لیالی قدر


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به تسهیلات ویژه مترو در شب های قدر، گفت: متروی تهران در تمامی خطوط درون شهری از ساعت 23 تا 5: - 30 صبح، به مردم خدمات رسانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنوش نوبخت - نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان افزود: متروی تهران همواره سعی کرده است تا در مناسبت های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد مسافران فراهم کند، امسال هم در لیالی پربرکت قدر جهت تکریم شب زنده داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی همچون حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح (ع) و حرم مطهر امام خمینی (ره)، متروی تهران در خطوط درون شهری به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود.

وی تصریح کرد: دراولین شب قدر در شامگاه جمعه (3 خردادماه 98) خدمات رسانی ویژه خود را آغاز می کند و در این راستا سرویس دهی شبانه در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت 23 تا 5:30 صبح روز بعد (شنبه 4 خردادماه 98)، با فاصله هر 30 دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، نوبخت در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب های قدر 21


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شبانه روزی متروی تهران در لیالی قدر

خدمات شبانه روزی متروی تهران در لیالی قدر