مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 08:312019-05-22اقتصادي

مشاوران املاک عامل گرانی مسکن نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک در بازدید از یکی از سایت های تخصصی املاک کشور اظهار داشت: - رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه رسالت اتحادیه مشاوران املاک، کاهش قیمت مسکن است، گفت: باید این ذهنیت که مشاوران املاک عامل گرانی مسکن هستند، اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک در بازدید از یکی از سایت های تخصصی املاک کشور اظهار داشت: فعالیت مجموعه های دانش بنیان در کشور بسیار حائز اهمیت است.

ایجاد مجموعه های مبتنی بر دانش در کشور بسیار مفید است، اما باید با مجموعه هایی که متأسفانه از واژه های دانش بنیان در جهتی خلاف بر رسالت خود استفاده می کنند مقابله کرد و از مجموعه هایی که با بهره گیری از دانش تخصصی به فعالیت می پردازند حمایت کرد تا با دانش خود باعث تعالی کشور شوند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک ادامه داد: به طور کلی ما از اپلیکیشن های مسکن و فعالیت های نوآورانه در بخش خرید و فروش املاک حمایت می کنیم، اما این مجموعه ها باید از قوانین و اصولی خاص پیروی کنند در نتیجه از آشفتگی در بازار مسکن جلوگیری به عمل آید.

وی در خصوص سایت هایی که باعث ایجاد تشویش در بازار مسکن شده اند، افزود: متأسفانه برخی از سایت ها با ارائه قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران املاک عامل گرانی مسکن نیستند

مشاوران املاک عامل گرانی مسکن نیستند