مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 07:302019-05-22سياسي

تعیین تکلیف انحلال «پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش» توسط سازمان استخدامی


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور با بیان اینکه بنده واقعاً درباره اینکه پژوهشگاه مطالعات ذیل سازمان پژوهش بماند یا از آن جدا شود موضع خاصی ندارم گفت: - تعیین تکلیف انحلال پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش توسط سازمان استخدامی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور با بیان اینکه بنده واقعاً درباره اینکه پژوهشگاه مطالعات ذیل سازمان پژوهش بماند یا از آن جدا شود موضع خاصی ندارم گفت: باید منتظر تصمیم نهایی سازمان امور اداری استخدامی در این باره باشیم.

حجت الاسلام علی ذوعلم در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت حذف و یا جدایی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش از سازمان پژوهش اظهار کرد: پژوهشگاه مطالعات، یک ساختار منسجم و مشخصی دارد و هیچ گاه بحث بر سر انحلال یا حذف آن نبوده، بلکه بحث وابستگی تشکیلاتی آن مطرح بوده که اکنون برجسته شده است.

وی افزود: این انتظار از اعضای هیئت علمی و پژوهشگران پژوهشگاه مطالعات وجود دارد که کمک حال برنامه درسی باشند؛ پژوهشگاه پشتوانه پژوهشی کل آموزش و پرورش است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور با بیان اینکه بنده واقعاً درباره اینکه پژوهشگاه مطالعات ذیل سازمان پژوهش بماند یا از آن جدا شود موضع خاصی ندارم گفت: باید منتظر تصمیم نهایی سازمان امور اداری استخدامی در این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف انحلال «پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش» توسط سازمان استخدامی

تعیین تکلیف انحلال «پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش» توسط سازمان استخدامی