مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 16:552019-05-21سياسي

نتیجه ارتباط بهتر پژوهشکده ها، حوزه ها و مراکز علمی، بهبود وضع جامعه و کشور است


عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اگر پژوهشکده ها، حوزه ها و مراکز علمی با هم ارتباط بهتری داشته باشند می توانند نیازها را به درستی پاسخ دهند وضع جامعه و کشور بهتر خواهد شد.

- حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا جواهری در گفت وگو با ایسنا، درخصوص چگونگی برگزاری نمایشگاه قرآن و اثر بخشی آن با توجه به نیازهای روز جامعه، اظهار کرد: این چنین نمایشگاه هایی لوازم و وابستگی هایی دارد اگر این امکانات تحقق پیدا کند آثار مطلوبی به جا خواهد گذاشت و در آن صورت جامعه ما از برکات قرآن بیشتر برخوردار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه ها باید به گونه ای برگزار شود تا افرادی که برای بازدید حضور دارند از آن بهره مناسبی ببرند، باید چهره های فرهیخته و اندیشمندان قرآنی در این جا حضور فعال داشته باشند و برنامه های علمی ارائه دهند.

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: باید تلاش شود این نمایشگاه ها با درس گرفتن از قرآن، آیات قرآنی و احادیث اهل بیت به گونه ای ارائه شود که جذاب، شادی آور و نشاط بخش باشد.

مردم نباید قرآن را تنها در مراسم ترحیم، تعزیه و پس از فوت افراد بشناسند.

جواهری ادامه داد: قرآن کتاب حیات زندگی است که در زمینه مسائل مربوط به معاد و روز قیامت حقایق فراوانی را بیان کرده است، قرآن هدی للناس نامیده می شود یعنی هدایت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه ارتباط بهتر پژوهشکده ها، حوزه ها و مراکز علمی، بهبود وضع جامعه و کشور است

نتیجه ارتباط بهتر پژوهشکده ها، حوزه ها و مراکز علمی، بهبود وضع جامعه و کشور است