مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 14:352019-05-21اجتماعي

فرهنگیان در صورت تمایل و نیاز دستگاه می توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با اشاره برنامه ریزی در حوزه نیروی انسانی برای مهرماه 98 اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید، 18 هزار ورودی دانشجو معلم و ماده 28 و 3500 سرباز معلم وارد آموزش وپرورش خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی الهیار ترکمن با اشاره به ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار کرد: روال بازنشستگی فرهنگیان مطابق سنوات قبل است و در صورت تمایل اشخاص و نیاز دستگاه با رعایت شرایط سنی، همکاران می توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش بابیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی برای مهرماه 98شروع شده است، گفت: شمار فارغ التحصیلانی که به ما می پیوندند، حق التدریس ها، رسمی و پیمانی ها، سرباز معلم ها و خرید خدماتی ها نیز مشخص است و بر اساس سازوکارها به تفکیک هر استان جلساتی برگزار و موارد را مطرح می کنیم که با بررسی های انجام شده برای مهرماه 98، هجده هزار ورودی دانشجو معلم و ماده 28 و 3500 سرباز معلم خواهیم داشت.

وی افزود: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده در مهرماه با کمبود نیرو مواجه نخواهیم شد و با ظرفیت موجود سال تحصیلی جدید را آغاز خواهیم کرد.

الهیار ترکمن تصریح کرد: درخواست 55هزار مجوز استخدامی به سازمان امور استخدامی ارائه کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیان در صورت تمایل و نیاز دستگاه می توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند

فرهنگیان در صورت تمایل و نیاز دستگاه می توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند