مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 13:302019-05-21اقتصادي

عزم بیمه ای ها برای طلب بدهی شان از سایپا


در آخرین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران، بر هماهنگی شرکت های بیمه و نهاد ناظر برای اخذ مطالبات صنعت بیمه از شرکت خودروسازی سایپا تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین جلسه شورای عمومی سندیکا که با حضور رییس کل و اعضای هیأت عامل بیمه مرکزی برگزار شد، سید محمد علیپور - دبیرکل سندیکای بیمه گران - گزارشی از روند اجرای تخفیف 2.

5 درصد توسط شرکت های عضو سندیکا و آخرین اقدامات صورت گرفته درباره وصول مطالبات از شرکت سایپا را ارائه کرد.

همچنین در همین زمینه غلامرضا سلیمانی - رییس کل بیمه مرکزی - نیز با تاکید بر اینکه سندیکا باید ساز و کاری طراحی کند تا شرکت های بیمه بتوانند مطالبات معوقه خود را وصول کنند، گفت: موضوع بدهی های معوقه، یک خسران جدی در صنعت بیمه است و شرکت هایی که با بدهکاران بزرگ صنعت پای میز قرارداد می نشینند، به این بحران دامن می زنند.

طبق اعلام سندیکای بیمه گران، اعضای شورای عمومی به اتفاق بر لزوم به روز رسانی مطالبات معوق، پیگیری مطالبات خود از بدهکاران بزرگ و وحدت رویه شرکت های بیمه با هماهنگی نهاد ناظر برای اخذ مطالبات از شرکت خودرو سازی سایپا تاکید کردند.

پرداخت 8,000 میلیارد تومان خسارت درمان در یک سال در ادامه این جلسه همچنین به موضوع بیمه های درمان پرداخته شد که اعضای شورای عمومی سندیکا با اشاره به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم بیمه ای ها برای طلب بدهی شان از سایپا

عزم بیمه ای ها برای طلب بدهی شان از سایپا