مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 10:502019-05-21اقتصادي

جلوی سرقت آنلاین را بگیرید


در حالی که اجرای طرح رمز دوم یک بار مصرف به تعویق افتاده، می توان با تفکیک حساب های اصلی و فرعی، ریسک کلاهبرداری های اینترنتی و سرقت های آنلاین را کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر استفاده از کارت های بانکی برای خریدهای اینترنتی، تراکنش های غیرحضوری، پرداخت های درون برنامه ای و … با افزایش چشم گیری روبرو شده و این در حالی است که به همین نسبت کلاهبرداران اینترنتی و سودجویان نیز بیشتر شده اند.

کلاهبرداران اینترنتی یا همان سارقان آنلاین سعی می کنند تا با عملیات فیشینگ (Phishing) به اطلاعات هویتی یا مالی افراد دست پیدا کرده و سودجویی و سرقت خود را از این طریق انجام دهند.

فیشینگ یا سرقت آنلاین در عمل به صورت کپی دقیق رابط گرافیکی یک وب گاه معتبر مانند بانک های آنلاین انجام می شود که ابتدا کاربر از طریق ایمیل یا آگهی های تبلیغاتی سایت های دیگر، به این صفحه قلابی راهنمایی می شود.

و سپس از کاربر درخواست می شود تا اطلاعاتی را مانند اطلاعات کارت اعتباری خود در آنجا وارد کند که در صورت گمراه شدن کاربر و وارد کردن اطلاعات خود، فیشرها به اطلاعات شخص دسترسی پیدا می کنند.

شاید بارها شنیده باشید که شرکت ها و بانک هایی که درگاه پرداخت آنلاین ارائه می کنند، برای مشتریان خود پروتکل های امنیتی خاصی را در نظر می گیرند و نشان ها و فرآین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی سرقت آنلاین را بگیرید

جلوی سرقت آنلاین را بگیرید