مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 10:302019-05-21بين الملل

رایزنی ساترفیلد با مقامات لبنانی پیرامون ترسیم مرزها در پی بازگشت از اسراییل


معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه که بررسی موضوع ترسیم مرزهای زمینی و دریایی میان لبنان و اسراییل را بر عهده دارد، برای تکمیل ماموریت خود به بیروت بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، دیوید ساترفیلد، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه از تل آویو به بیروت بازگشت تا مذاکرات پیرامون ترسیم مرزهای زمینی و دریایی میان لبنان و سرزمین های اشغالی را با مقامات لبنانی تکمیل کند.

وی دیدارهای خود با رهبران لبنانی را در این خصوص آغاز کرده و ابتدا به دیدار نبیه بری، رییس پارلمان این کشور رفت و با او درباره موضوع ترسیم مرزها بحث و گفت وگو کرد.

درحالی که این مسؤول آمریکایی درباره دیدار مذکور خود هیچ اظهارنظری نکرده است، منابع آگاه گفتند، پیشرفتی در تلاش های ساترفیلد در این زمینه حاصل شده اما هنوز این تلاش ها پایان نیافته است.

همچنین منابع نزدیک به بری گفتند، دیدار ساترفیلد با بری پیرامون امکان توافق بر سر ترسیم مرزها مثبت بود اما تلاش ها در این زمینه هنوز به پایان مطلوبی نرسیده است.

نماینده آمریکا در مقایسه با سفر هفته گذشته خود به بیروت، با رویکرد بسیار مثبتی بازگشته است و سفرهای رفت و برگشت خود را با رهبران لبنانی و اسراییلی ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ساترفیلد با مقامات لبنانی پیرامون ترسیم مرزها در پی بازگشت از اسراییل

رایزنی ساترفیلد با مقامات لبنانی پیرامون ترسیم مرزها در پی بازگشت از اسراییل