مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:452019-05-21ورزشي

امکان کاربردی شدن ویلچرهای سبک محققان کشور در حوزه ورزش


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با اشاره به کاربردهای فناوری نانو در حوزه ورزش، گفت: در حال حال حاضر محققان کشور موفق به طراحی و ساخت ویلچرهای سبک شدند که قابلیت استفاده در این حوزه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید سرکار در نشست مشترک با فدراسیون فوتبال و دبیر کمیته ملی المپیک با اشاره به فناوری های تولید شده در ستاد توسعه فناوری نانو، افزود: این فناوری ها قابلیت استفاده در حوزه ورزش را دارد.

وی با تاکید بر اینکه ستاد توسعه فناوری نانو پتانسیل حل چالش های عرصه ورزش را دارد، یادآور شد: در صورتی که چالش های این حوزه برای ستاد نانو تعریف شود، این چالش ها به تیم های فناور مأموریت خواهید داد تا به حل این چالش ها کمک کنند.

سرکار با تاکید بر اینکه ما از فدراسیون ها و ورزشکاران ایرانی انتظار داریم تا محصولات نانویی ما را در رویدادهای بین المللی معرفی کنند تا بازار این محصولات در خارج از ایران نیز گسترش بیشتری پیدا کند، خاطر نشان کرد: اگر یک ورزشکار ویلچر سبک ایرانی معرفی کند، تأثیر این معرفی در ذهن مخاطب بسیار ماندگارتر خواهد بود، ضمن آنکه ورزش می تواند منشأ صادرات محصولات نانویی باشد.

ما مطمئن هستیم که فناوری نانو می تواند در عرصه ورزش تحول ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان کاربردی شدن ویلچرهای سبک محققان کشور در حوزه ورزش

امکان کاربردی شدن ویلچرهای سبک محققان کشور در حوزه ورزش