مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:312019-05-21اقتصادي

3 ایراد ریشه ای اقتصاد کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تحلیل بدون اولویت بندی مشکلات اقتصادی باعث می شود در دور باطل سیاستگذاری و نتیجه نگرفتن گرفتار شده و نتوانیم ریشه مشکلات اقتصادی را شناسایی کنیم، - متغیرهای بی قانونی در نظام بانکی، نشستن شاخص نماهای فریبنده در جایگاه شاخص های اقتصادی، نظام بودجه ریزی غلط و فهم ناقص نهاد دولت ؛ ریشه مشکلات اقتصادی کنونی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تحلیل بدون اولویت بندی مشکلات اقتصادی باعث می شود در دور باطل سیاستگذاری و نتیجه نگرفتن گرفتار شده و نتوانیم ریشه مشکلات اقتصادی را شناسایی کنیم، بنابراین ضروری است تا با فهم جنس و ذات متغیر های اقتصادی؛ وزن هر یک را مشخص کرده و آن ها را که نقش بیشتری دارند از سایرین که متغیر وابسته هستند جدا کرده و در اولویت اصلاح قرار دهیم.

متغیر های بی قانونی در نظام بانکی، نشستن شاخص نما های فریبنده در جایگاه شاخص های اقتصادی، نظام بودجه ریزی غلط و فهم ناقص نهاد دولت ؛ ریشه مشکلات اقتصادی کنونی هستند که لازم است بازتعریف شوند.

نقش نظام بانکیریشه مشکلات به گستردگی فهرست بالا نیست و چند کلیدواژه کانونی وجود دارد که به عنوان متغیر مستقل عمل کرده و متغیر های وابسته متعددی را ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 ایراد ریشه ای اقتصاد کشور

3 ایراد ریشه ای اقتصاد کشور