مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:062019-05-21دانش

دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه نخست ثبت پتنت بین المللی را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مالک نادری مدیرکل دفتر فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه گفت: - مدیرکل دفتر فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: براساس گزارش جدید کانون پتنت ایران، این دانشگاه برای ارسال و ثبت پتنت بین المللی رتبه نخست را در کشور از آن خود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مالک نادری مدیرکل دفتر فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه گفت: کانون پتنت ایران که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت می کند گزارشی از روند ارجاع و ثبت اختراع را در کشور اعلام کرده است.

نادری افزود: باتوجه به برنامه ریزی موثری که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شده است براساس اعلام کانون پتنت ایران توانستیم با اختلاف بسیار زیاد در رتبه نخست ارجاع و ثبت پتنت بین المللی در کشور قرار گیریم.

مدیرکل دفتر فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: این دانشگاه با ارجاع 108 پتنت بین المللی رتبه نخست ارجاع را کسب کرده که براین اساس در مجموع 25 درصد کل پرونده های ارسالی پتنت های بین المللی در میان دانشگاه ها به کانون پتنت، مربوط به دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه نخست ثبت پتنت بین المللی را کسب کرد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه نخست ثبت پتنت بین المللی را کسب کرد